top of page
  • Szerző képeTiszavölgyi Dávid

Villámfotózás Monor határában 2022.07.01.

Hidegfront érkezett, ami esélyt adott egy kis vadászatra. Megfigyelésem alapján a száraz légprofil gyakran jár együtt látványos lecsapó villámokkal, így erre lehetett készülni. Éjfél előtt nemsokkal egyeztettünk csapaton belül, Eszti jelezte, hogy valóban sok lecsapó van benne, így némi hezitálás után (idő rövidségének veszélye állt fenn) elindultam a közelbe.

A Monor-Gomba M4 lehajtóig mentem, itt készítettem néhány képet. A helyszín a legjobb volt, ugyanis pontosan mellettem 10 km-re haladtak el a zivatarok, így csapadék nélkül tudtam fotózni.


Forrás: Metnet, OMSZ








90 megtekintés2 hozzászólás
Legújabb posztok
Kiemelt poszt
Archívum
Keresés
Kövess minket
  • Facebook Basic Square
  • Flickr
  • YouTube
  • Instagram
bottom of page